در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
جهت قرار دادن بنرهای تبلیغاتی در سایت از قسمت تماس با ما اقدام نمایید و با ما در ارتباط باشید

دستگاه سورتینگ نمک

دستگاه سورتینگ نمک

آگهی رایگان
  • مشاغل ماشین آلات و دستگاهای کشاورزی
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
  •    آذربایجان شرقی تبریز
  • 42 بازدید
  • قیمت : توافقی

مقدمه:
یکی از فرایندهای بسیار مهم در تصفیه نمک جداسازی ضایعات موجود در آن است. باقی ماندن هر گونه ماده خارجی باعث افت خلوص نمک شده که علاوه بر کاهش قدرت رقابت پذیری محصول نهایی تولیدی در بازار هدف، باعث کاهش تمایل مشتری در تهیه محصول نهایی خواهد شد. در نتیجه انجام فرایند بازرسی به منظور شناسایی این ضایعات و حذف آنها الزامی است. بازرسی چشمی توسط اپراتور برای شناسایی ضایعات در حین فرآیند تولید همواره دارای مشکلات زیادی از جمله عدم امکان بررسی پیوسته و دائمی، عدم امکان رویت تمامی ضایعات توسط چشم انسانی، خستگی اپراتور انسانی و … می باشد. در این میان استفاده از یک سیستم خودکار میتواند علاوه بر افزایش دقت و سرعت بازرسی از مشکلات اشاره شده جلوگیری نماید.
بخش نرم افزاری:
سیستم سورتینگ و جداسازی نمک با استفاده از جدیدترین فناوری های روز جهان طراحی و ساخته شده است.
در بخش نرم افزاری سیستم با استفاده از جدیدترین الگوریتم های هوش مصنوعی و بینایی ماشین این قابلیت را به سیستم می دهد که هرگونه خرابی و آلودگی موجود در نمک را به آسانی تشخیص دهد .
بخش مکانیکی:
در بخش مکانیکی ، بدنه دستگاه تماما استیل بوده و طراحی دستگاه کاملا مهندسی شده و کاربر پسند می باشد.
سیستم متشکل از یک نوار نقاله جهت انتقال نمک ها و دو باکس مجزا می باشد.
محتوای باکس اول ، دوربین صنعتی و لایت های صنعتی می باشد که وظیفه عکسبرداری از نمک ها و انتقال تصاویر به سیستم مرکزی را بر عهده دارند.
باکس دوم ، متشکل از 28 نازل مکنده می باشد که وظیفه جداسازی و حذف هرگونه خرابی و آلودگی را برعهده دارند.
نحوه کار سیستم:
با ریختن نمک ها درون هاپر و شروع کار سیستم ، نمک های با ضخامت مورد نظر تنظیم شده و بر روی نوار نقاله حرکت داده می شود سپس این نمک ها با عبور از زیر باکس اول دوربین صنعتی به صورت لحظه ای از نمک های روی کانوایر عکسبرداری کرده و با ارسال تصاویر به سیتم مرکزی ، سستم مرکزی پردازش های لازم را با استفااده از هوش مصنوعی انجام داده و با تشخیص آلودگی ها و خرابی ها موقعیت دقیق خرابی را به شیرهای برقی باکس دوم داده و نزدیکترین شیر برقی به آلودگی ، فرمان پاین آمدن نازل را می دهد و نازل مکش را انجام داده و خرابی را حذف می کند.
سیستم مکش ضایعات:
- قدرت مکش 5/7 اسب بخار
- 2 کانال مکشی مجزا
- مخزن قابل شستشو
- امکان تخلیه آسان نمک های جمع شده در مخزن
تلفن: 09143104508
قیمت سورتینگ لیزری سورتینگ رنگی … بخش نرم افزاری : سیستم سورتینگ و جداسازی نمک با استفاده از جدیدترین فناوری … سیستم مکش ضایعات : – قدرت مکش 5/7 اسب بخار – 2 کانال مکشی مجزا – مخزن قابل … در دستگاه سورتینگ نمک عملکرد پاکسازی نمک از طریق چشم لیزری حساس به رنگ یا سیستم کالرسورتینگ انجام می شود دستگاه سورتینک نمک دستگاه سورتینگ دستگاه سورتینگ میر تصاویر مدل‌های گوناگون این سری: سورتر 4 … دریافت کلیپ دستگاه. قدرت، دقت، کیفیت بی‌ … محصولات قابل سورت با این دستگاه: دستگاه سورتینگ نمک دستگاه سورتینگ نمک , دستگاه سورتینگ مواد غذایی , دستگاه … دستگاه سورتینگ نمک , واردات و ترخیص انواع دستگاه های سورتینگ دستگآه بسته سورت سورتر سورتینگ رنگی سورتینگ لیزری سورتینگ لیزریرنگی سورتینگ نمک عملکرد این دستگاه عموما از طریق رنگ و اندازه انجام می شود و … ماشین سورتینگ رنگی نمک ناخالصی‌ها و ضایعات می باشد سورتر ریزدانه نیز نامیده می شود. .. هدف از اجرای این طرح تولید نمک است که به روش تصفیه انجام می پذیرد و … نمکی که جهت انجام فرآيند شستشو وارد سيستم می گردد، متناسب با درصد … واردات دستگاه سورتینگ نمک , انواع سورتینگ , سورتینگ حبوبات

  ثبت آگهی رایگان